Sköna dagar

Jag har haft två supersköna dagar hemma med pyssel, städning och en hel del film. Var faktiskt på gymmet och körde lite spinning idag också, skönt men jobbigt! Dags att komma igång med träningen nu, ska visa vad jag går för med den där jäkla innebandyn :) Har drömt så mycket konstigt då det gäller innebandyn. Ibland önskar jag att jag visste vad alla drömmar stod för... Ni som har hört den om den snöiga planhalvan, min del av planen såklart, kanske förstår hur jag menar, hehe. Ibland när jag hör Sanna eller Fridde prata om en träning eller om julmiddagen som jag inte var med på så känns det lite som om jag slutat, märkligt va!? På något konstigt sätt så känns det som om jag inte är en del av laget, iaf inte på samma sätt som förut. Har inte klurat ut om det beror på de två "bänkningarna" som stör mig, mitt eget val att backa lite eller att jag helt enkelt är ärligt rakt upp och ner, less. Det återstår väl att se då nästa vecka tydligen är fullspäckad med två träningar och tre matcher. Jag ska ge mig själv och det hela ett ärligt försök men jag måste medge att det är grymt svårt att få till känslan och lusten på något sätt. Vet att det inte bara är jag som känner så i laget, men jag känner så extremt mycket, mer än någonsin förut.

Imorgon bär det av till Fyrishov med de ljuvliga grannbarnen, ska bli superskoj!
Det betyder tidig morgon vilket passar alldeles utmärkt då det är dags att lära sig stiga upp igen. Blivit många sovmornar, skönt i och för sig men ack vad seg man blir. Ett annat problem är dessutom att somna sen på kvällen, har legat och läst till 02-03 nu på senaste tiden och det kommer inte att fungera nästa vecka. Finns lite tid kvar att öva på...

Imorgon fyller Faster Sussi år!

 

Vi får se när vi ses nästa gång, men finfin present ska hon få då. Hoppas att hon läser det här och blir nyfiken :) Nu vet jag att hon är på väg hem från Finland efter att ha hjälpt farfar att flytta dit. Bra jobbat och värt många stjärnor i himlen tycker jag.

Ska mysa lite i soffan nu, skriver säkert några kloka :) rader imorgon igen. Kramis!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Mmm.. vet hur det känns när man tappar gnistan.
Har varit med om det ett antal gånger. Jag hoppas att du hittar lusten igen.!
Och ha så kul med mina trollungar idag. =)
Kram

2007-01-04 @ 10:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback