Snart måndag!

Nu är det inte många minuter kvar tills det är måndag och tillbaks till verkligheten. Känns lite jobbigt men även roligt och spännande, så känner väl de flesta kanske efter en längre ledighet... Har ingen som helst aning om vad jag ska hitta på till morgondagens lektioner men jag får ta det då, improvisera! Någonstans inom mig så känner jag att det blir som det blir, är det möjligen det som kallas rutin och kan man få det på ett ynka år :)

Vi var och såg en supermysig film idag, The Holiday! Så som mina kära vänner redan beskrivit den, en riktig "må bra" film. Ännu en bra ska att göra oftare, mer bio!

Nu är det dags att förbereda det sista och så hoppa i säng. Vill vara pigg och glad imorgon både på jobbet och på träningen. Det känns viktigt med en bra start på den här terminen samt fortsättningen av säsongen. Så, håll tummarna är ni snälla!

Det är många som är skeptiska till att jag kommer skriva här nu när jobbet drar igång igen och vad vet jag. Tror och hoppas dock att jag tar mig tid, för det är kul och jag känner att det är skönt att få ur sig lite. Jag har liksom terapi med mig själv :)

Så som avslutande ord denna gång får det bli, på återseende!





Kommentarer
Postat av: Ullis

Ha en bra dag på jobbet idag!!
Kram

2007-01-08 @ 09:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback