Trötter...

Är så trött och mätt i magen :) Varit ute med jobbet idag och ätit supergott, vilket härligt gäng vi är. Otroligt olika men finns ingen som jag inte tycker om. Kan passa på att säga att jag och Lia var rörande överens om att idag hade vi en kropp men inte så mycket mer... Trötta, virriga och lite off.

Kul att se att så många goa människor hittat hit till bloggen, tycker om er! Passa på att kika på Brittas fina tavlor i länken här bredvid. Så himla häftiga, jag vill ha och ska nog beställa vid tillfälle.


Dags att hoppa i säng, eller mer kanske sakta röra sig framåt och tippa över. Åh, känner mig så tung men glad i magen. Pressad potatis och lax, mmmums! Imorgon så tänker jag unna mig att åka och sola och basta på Sats.

Vet att det var något mer jag ville skriva men är för trött för att komma ihåg nu, hmmm! Jo, men just det :) Tessan, min härliga Vän ska bli mamma. Så himla häftigt! Längesen vi sågs och pratades vid men nu bara måste vi. Är så himla nyfiken och glad för hennes skull.

Kram & Godnatt!

 Sötnos!

Kommentarer
Postat av: Linda R

Är det Tessan Grahn?!! Vad roligt, hälsa och gratta!!!

2007-01-31 @ 08:17:45
Postat av: Anonym

Din blogg är tråkig

2007-01-31 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback