Vilken respons!

Tjoho, vilken respons på mitt tidigare inlägg. Kul med lite kommentarer. Igår hade jag en sån där otursdag igen. Började med förlust i DM med killarna, vi missade bussar hit och dit och fick stå ute och frysa mycket. På väg hem från jobbet på bussen pratade jag med Johan i telefon om Prison Break, skulle få låna hans usb-minne med det senaste avsnittet. Dum som jag är så åker jag förbi min hållplats och märker inte att jag är fel förrän jag är halvvägs till Vallentuna C. Hoppar av där, går in på korvmojen och köper lite pommes frites innan nästa buss går hem igen. Äntligen hemma, har hämtat usb-minnet, laddat med en kopp te och tofflor. Äntligen Prison Break igen, vad gör jag... Jo spiller ut allt te över hela tangentbordet och mina jobbpapper på skrivbordet, suck! Som tur är avslutades kvällen väl hemma hos mamma med god mat och ett varmt långt bad.

Ny dag och nya tag. Vi har extremt många sjuka på jobbet så idag har jag vikat en del och inte alls hunnit allt jag tänkt göra. Nåväl, hemma nu i alla fall och ska äta lite innan träningen. Skönt att vara inne i värmen :)

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Det är såna dagar man hellre skulle stannat kvar i sängen.. ;-)
Kram

2007-01-26 @ 08:02:06
Postat av: jess

Ja det är synd om dig. men du har en blomma..=)
Man får vicka rätt mycket, men det går bra när man får fina tydliga pedagogiska instruktioner... Dem tackar jag för!
Har vi setts idag?

Trevlig helg.

Kramkram

Postat av: Erika Erenrot

Hej gumman,

bloggare är mina idoler. Hoppas du mår bra, verkar så trots tespill osv.
Saknar Scofield kan jag lova. *mys*
Saknar dig med! *ler*

Tusen kramar

2007-01-26 @ 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback