Bara timmar kvar...

Nu är det snart avfärd mot Västerås och London. Jag har inte börjat packa än och är väldigt seg. Ont i huvudet idag igen, är det vädret eller har jag en alien i mitt huvud? Pratade med både Hanna & Andrew sent igår kväll och då kändes det så himla roligt att snart träffa dem och andas engelsk luft. Idag är jag inte lika sugen men det är säkert för att jag vet vad som kommer. Jag kan flyga, jag är inte rädd!

Troligtvis så kommer det något inlägg med bilder från England, har med både kamera och sladd.
Önskar alla en härlig helg med massor av sol och sköna dagar!
Själv önskar jag bara en lugn helg med mycket sömn och inga bomber, är det för mycket begärt?

En liten bild på Werner & Werner från i tisdags!

Werner & Werner

Puss & Kram till alla nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Ha en jättehärlig semester i UK!!! Kram M

2007-07-05 @ 09:39:08
Postat av: Linda R

Ha det toppen!!! Så hörs vi och syns förhoppningsvis nästa vecka. Kram, kram!!

2007-07-05 @ 10:20:05
Postat av: Frida

Vilken snygg bild av mig och faster :-) Haha

2007-07-07 @ 11:26:14
Postat av: faster

Oh herregud

2007-07-08 @ 14:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback