Borta bra men hemma bäst!

Jag har visserligen varit hemma sen i måndags kväll men det känns som om det är först nu jag verkligen har landat. Var helt slut efter förseningarna i London och så upp tidigt för att flyga till Östersund igår morse. Allt har gått toppenbra, Mathias är här och vi hade en mysig dag igår. Vi skulle åkt till Cosmonova på kvällen men jag fick ett samtal av Birgitta, hon låg på akuten med smärtor i bröstet, armarna och ryggen så jag åkte dit en sväng. På kvällen blev det allsång i soffan med grannarna, kul att Felix & Mathias hittade varandra :)

Nu ska jag dricka upp mitt te och så på med löparskorna, måste röra lite på mig. Vaknade än en gång med huvudvärk och hoppas innerligt att den försvinner med lite utomhisaktiviteter. Det är mycket huvudvärk på sista tiden, skumt!

Här kommer lite fler härliga foton från England! Håller tummarna för att Hanna & Andrews flytt går bra, tänker på er och tack för att ni finns!

Kram till alla!

Hever CastleBrightonKusiner

Kommentarer
Postat av: Jess

välkommen hem... =)
"mina" knoddar kommer idag å stannar i två veckor...
jag hoppas på fint väder... ;)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback