Forseningar!

Ahh, alltid blir det strul! Vill verkligen bara hem nu! Vart flyg ar fyra timmar forsenat och jag ar numer an mindre sugen pa att flyga. Man kanske inte ska klaga men nu ar jag grinig. Langtar hem, ar hungrig, vill inte flyga, blaa! Var sa nojd over att jag inte gjort av med alla pengar utan "sparat" lite for att kunna aka till Gronan i veckan med Frida, Mathias, Micke, pappa, faster... Killarna har inga pengar kvar sa nu ar jag pa jakt efter mat och dricka. Hittade dock en dator forst och tankte pa sa satt avreagera mig lite och gora av med mynten.

Ja ja, bara vi kommer hem ordentligt sa ar jag nojd!

Puss & Kram sa lange!

Kommentarer
Postat av: Ullis

ååh, va typiskt...Finns inget värre än förseningar när man bara vill hem...
Vi ses kanske senare ikväll då!
KRam kram

2007-07-09 @ 15:04:16
Postat av: Sofia N

Hoppas att du vid det här laget har kommit hem välbehållen! Låter iaf som om du haft en helmysig helg därborta. Längtar oxå efter att få åka bort...!!! Kram på dig =D

2007-07-10 @ 11:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback