Fredag den 13:e

Godmorgon alla glada!

Magen kurrar och sängen är full av barn som med full fokus tittar på Svamp Bob Fyrkant, eller vad han heter :) Idag är jag lite seg efter en heldag igår med full aktivitet. Vi åkte till Grönan och mötte upp
Faster, Frida och hennes kompis Johan. Jag har lite bilder från kvällen som kommer ut senare idag, roligt hade vi i alla fall!

I tidningarna står det att idag är en otursdag men jag gillar ju talet 13. Vi ska bara vara hemma idag och pyssla så jag hoppas att det inte kan finnas så mycket som går galet. Idag jobbar Micke sista dagen innan semester, sen blir det två veckor och då VILL jag/vi ha sol. Är det så mycket begärt? Ska bli så otroligt skönt att sova ut tillsammans och bara mysa, ta dagen som den kommer och hitta på roliga saker tillsammans med Mathias. Finns ju så mycket att se i Stockholm och skärgården!

Dags att fixa lite frukost, jag lägger in bilderna vid tillfälle!

Önskar alla en toppen dag!

Puss & Kram



Bilden är hämtad från Google!

Kommentarer
Postat av: Jess

Man blir lätt lite trött av att vara plastmamma.... man e ju inte riktigt van vid barn i den åldern...
vi pysslar och bygger lego.
jag har bställt sol så det kommer!
kram

Postat av: Sara

He, he - övning ger färdighet :). Så är det att ha barn - man är trött... Låter som att ni har det mysigt i alla fall. Hur går det MK förresten? Kram på er

2007-07-13 @ 10:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback