Heldag i Chelsea

Vilken dag! Efter mycket promenerande och trotta fotter sa ar vi nu hemma ock ska ata middag och bara ta det lugnt. Killarna spelar tv-spel och jag, Hanna & Andrew ar i "mitt" sovrum och pratar och kikar pa natet. Har ett stort rum med eget badrum och tv, stor dubbelsang och utsikt over tradgarden. Vi bor kungligt men det ar lite ensamt, onskar att Micke vore har! Saknar dig alskling!

Som sagt, vi var i Chelsea och skulle pa rundtur pa Stamford Bridge. Vi hade lite oflyt med tiderna och sa men da vi val kom in, vilket stalle! Vi fick en ordentlig rundtur av tva super trevliga guider. Vi fick ga omkring och kika pa pressrummet, omkladningsrummet, vip rummet dar spelarnas familjer sitter och vi fick sitta i Roman Abramovich stol. Jag ar ju ingen Chelsea fan men det var en haftig dag! Ni far sjalva se bilderna har  nedan!

Imorgon bar det av till Brighton, ett av mina absoluta favoritstallen. Vi hoppas pa sol och och bra shopping!

Kram till alla!

Ps. Ullis, hoppas att du har en toppenkvall idag. Tanker pa er!

SpelarbildPressrummetStamford BridgeTerry

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej tjejen!
Låter som att ni har det bra där borta :) och vilket rum du verkar ha :). Kanske vi hinner ses ngt på tisdagen (17/7) innan vi drar vidare.
Ha det så bra nu!
Kram

2007-07-06 @ 22:25:10
Postat av: Johanna

Ja jag hoppas att vi hinner ses, jag ska ju flyga da fram och tillbaka till Norrland. Vi kan val horas pa tel och se vad vi kan trolla fram.
Stor kram och tack for haromdagen!

2007-07-06 @ 23:42:42
Postat av: ullis

Haha....vännen..så lurad som jag blev idag...herregud! Det har jag aldrig blivit förut...synd att du inte var med, men jag hoppas du har det bra iaf... Massor med kramar

Postat av: Sambon

Hej Älskling!D ser ju ut som att Robin redan har hittat sin plats vid pressbordet:=).Skulle mer än gärna ha varit där men vi åker en helg senare i sommar.Hoppas att solen skiner när ni är i Brighton o att ni får en underbar dag.Saknar dig o längtar tills du kommer hem igen.Hälsa alla o ha d bra.LOVE YOU.

2007-07-07 @ 09:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback