Huvudvärk

Idag tycker jag synd om mig själv, har så jäkla ont i huvudet.  Det började igår morse och höll i sig mer eller mindre hela dagen igår. Kändes bättre under träningen (som faktiskt var rätt kul), kom tillbaka då jag skulle sova och idag är den ännu värre. Har sovit till 13 och är ändå helt slut. Jag som ville baka idag, göra paj och fixa hemma. Orkar ingenting, blir matt och snurrig av att gå i trappan bara. Börjar man bli gammal eller är det en alien i mitt huvud på riktigt?


Många pussar och kramar till alla!
Extra mycket till Micke som kämpar på jobbet och som jag helst önskar skulle vara hemma, men snart så! ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

Kanske ska gå å kolla vad det är för fel?
puss

2007-07-31 @ 15:11:45
Postat av: Lillebror

ojojojoj, här tycker vi synd om en för en sån sak, själv blev man ju sjuk på buss resan till holland, de är synd !:D. men kom hit så kan vi vara sjuka tillsammans :D Föresten så blev det Kalmar FF för Väsby om du ville veta !:)

2007-07-31 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback