I love Brighton!

Annu en heldag med shopping och fika, fast denna gang i den underbara kuststaden Brighton. Vi hade turen pa var sida och fick sol och varme. Brighton kanns lite som en blandning mellan Gamla Stan och Sigtuna :) Finns fina bilder fran dagen men de lagger jag ut da jag kommer hem. Nu ska vi aka ivag och handla lite mat och sa kika pa film. Man blir trott av att shoppa och ga hela dagarna sa kvallarna ar lugna. Imorgon aker vi till Croydon och shoppar lite till och sen till Heaver Castle, ett typiskt engelskt slott fran 1400-talet. Spannande!

Kul att hora att din mohippa blev lyckad Ullis, hade velat vara med!

Manga kramar till alla!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, jag har faktiskt varit på Heaver Castle. Låter som att ni har det jätte bra. Kram

2007-07-07 @ 21:29:01
Postat av: malin

Heej Vännen!!! Va härligt ni verkar ha det :-) Själv har jag precis kommit hem, vi har haft det jätte bra men guuuud va skönt det är att komma hem igen!!!Nu väntar jobbet imorgon...Hör av dej så fort du kommer hem!!! kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2007-07-08 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback