I love sunshine!

Vaknade imorse av ett samtal från min älskling och möttes av en blå himmel, yes! Det är jätteskönt att vara hemma och ha den här långledigheten men jag önskar att fler i min närhet också kunde få det. Undrar om man kan förhandla om det med chefen till nästa år :)

Jag har en riktigt bra känsla i kroppen idag, är glad ändå in i själen. Solen skiner, åker snart till England och ska träffa mina underbara släktingar och vänner, snart semester med familjen (häftigt att kunna skriva så), vänner och familj mår bra liksom jag själv. Får man verkligen må så här bra? Måste finnas en baktanke, eller hur var det nu Sanna? Heter det bakhake?

En annan rolig nyhet är att stora familjen har blivit med hund. Mamma, Matte och Robin har skaffat sig en liten valp som de får hämta om två veckor. Jag kan ingenting om hundraser eller så och är ju dessutom både allergisk och hundrädd men det ska bli jättekul med ett tillskott. Lär säkerligen bli ett antal bilder på den här på bloggen framöver. Jag återkommer med mer info då jag är bättre uppdaterad!

Nu ska jag leta mig ut till altanen och läsa lite och njuta av solen!
4 dagar tills vi åker, jag längtar men vet att jag kommer längta massor då vi åkt också.

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ååh, vilket härligt inlägg!!
Strålar verkligen om det.. och det strålar om dig dig också, vännen!
Hmm.... tror du man kan förhandla till sig ett sommarlov.. man kanske ska prova!?
Ha en skön dag i solen!
Kramar!

Postat av: Jess

Tänk va lite sol kan göra!! Jag mår också mycket bättre idag.. har både stavgått ( kände mig jättepinsam) och cyklat på min colla cykel.. det gick fort och håret falddrade i vinden... ja nästan i alla fall.. =)

2007-07-02 @ 16:02:36
URL: http://www.skrivbordsblomman.blogg.se
Postat av: Lina

Hör av dig när du kommer hem igen från England, så styr vi upp en fika.... Ha så mysigt på resan!
Kramar

2007-07-02 @ 16:56:29
Postat av: Sara

Tack för förslagen! De fanns redan med på min lista :). Vill oxå åka till England... Är avundsjuk. Kram

2007-07-03 @ 07:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback