I'm back!

Nu var det längesen jag skrev i bloggen! Vi har varit utan både internet och hemtelefon i några dagar pga av en krock här ute i elefantkurvan. Jag hoppas verkligen att det gick bra för den/dem i den röda bilen, usch! Man känner sig så handikappad då man är van att alltid kunna kika/söka info/beställa, framförallt då vi behövde fixa försäkring till den nyinköpta bilen. Men allt löser sig alltid med lite tålamod och finurlighet.

Mycket har hänt
de senaste dagarna/veckan och jag är fortfarande för morgontrött för att skriva om allt. Jag gör en liten klassisk sammanfattning och lägger upp lite bilder. Lovar att det blir bättre uppdatering framöver!


Regn, kyla, blåst, grillat, film, såld Golf, ny fin bil, planering inför kräftskiva, träffa familj och släkt, kämpa med hundrädsla, åka till Norrland, lämna Mathias, sightseeing i Norrland, TP seger med Ullis, lugn och ro hemma, blandning av längtan och förfäran att börja jobba, bröllopstankar.


Älskling
Grillmys
Forsen
Simba
Nya bilen


Nu är det dags att göra sig i ordning för en shopping och lunchtur med Erika,
det var SÅÅÅ längesen vi sågs.
Kallt och ruggigt ute så det är väl bara att sno på sig raggisar och långkalsonger. Suck!
Må så gott allihopa!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att se lite bilder! Låter som att ni har haft fullt upp. Här händer ingenting - eller vi gör ju saker - men ingen bebis. Får se hur länge till jag måste vänta... Kram

2007-07-29 @ 12:55:44
Postat av: Monkan

Vilken söt vovve... Undrar om ni vart i centrum, jag kom precis där ifrån men såg er inte, synd isf..
Dom där bröllopstankarna vill jag veta mer om! :-)
Kram på dig i regnet....

2007-07-29 @ 13:41:46
Postat av: Linda R

Typiskt dig, långkallingar:-)
Bröllop låter intressant, kram!

2007-07-30 @ 08:32:48
Postat av: Jess

Har du blivit med hund??? =)Läskigt.. jag är också hundrädd..
Vilken schysst bil! Kombi och allt... ;)
kram kram

Postat av: fiolin

Hundar är söta! till och med Jess gillar vår Gimli och han är en stor svart rottis...
kramisar:)

2007-07-30 @ 11:25:40
Postat av: Erika

Hade du verkligen långisar igår? :)
Ses snart! Kram

2007-07-30 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback