Kontorsverksamhet

Sitter vid skrivbordet med högar utan dess like framför mig. Det är räkningar, papper att sortera, papper att läsa igenom, gammalt jobb, nytt jobb och kort jag vill skicka. Suck och blä! Sista veckorna här får nog bli till att röja upp bland gammalt skräp innan det är dags för jobb och ännu mera papper...

Idag har det varit hög aktivitet på telefon och internet här hemma. Känns som om jag ringt runt till alla möjliga myndigheter och företag. Det ska fixas och trixas och jag som bara vill läsa bok och kramas :) Är sjukt kramsjuk just nu, kanske alltid men väldans just nu. Finns det något bättre än att kramas?

Ska börja göra mig klar för att åka till stan och träffa Malin, supermysigt! Ikväll blir det träning och jag som har längtat så efter att få lira lite, nä då ska vi tydligen springa i spåret. Men det STÅR innebandy på schemat. Sånt där gör mig grinig då jag laddat och längtat! Suck!

Förresten, hunden är inte vår utan mammas, alltså min nya lillebror. Jag är som sagt lite rädd för honom, han har ju så vassa tänder. Försökte busa med vinterhandskar på men hoppade iaf upp i soffan tillslut. Tänk att en så liten kan skrämma en så!

Ha en bra dag alla goa och glada!

Kommentarer
Postat av: Jess

Dom små e nästan läskigast för dom har ingen kontroll... fråga fiolin om du får träna lite på hennes stora - han är jättesnäll.. =)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback