Mycket att visa och skriva!

Det har varit några härliga dagar och många foton som har tagits. Det känns som om jag ligger efter i mitt bloggande och då är det alltid svårare att skriva. Det finns ju en sak som jag verkligen vill skriva om men det kommer ett eget inlägg om det alldeles strax. Visar lite fina bilder nedan på fiske, goa grannar, kubbspel och goda middagar med rosé vin som jag är helt såld på nuförtiden.

Stor nyhet på gång i bloggen ikväll, finns risk för att vissa sätter kaffet i halsen :) Håll utkik!

BraxFiskeKubbMusslor



Kommentarer
Postat av: Ullis

Jättefina bilder!!
Och det har ju verkligen varit en kanonhelg... och den stora nyheten...haha...jaaa...den är väl värd ett eget inlägg helt klart!
Kramar

2007-07-15 @ 22:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback