Regnet det bara öser ner...

Ännu en grå och regnig dag! Vaknade med huvudvärk igen och bestämde mig för att sova lite till. Det innebar att vi missade marknaden ute i Brottby med grannarna, men det kanske var bra då det lätt går en massa pengar på sådana ställen. Jag hittar alltid en massa bra att ha saker som sedan mest ligger i en låda :)

Vi hade en mysig dag igår med fiskar, hajar och flygplan. Det var fler som hade tänkt på Aquaria igår kan jag säga, det var väldigt mycket folk. De är helt otrolig hur vuxna människor kan bete sig ibland. De trängs, står i vägen för barn och är allmänt uppstressade och otrevliga. Fanns så många människor igår som jag bara ville säga tagga ner lite till. Men vad vet jag? :)

Nu är det inte många dagar kvar till Englands resan. Jag skäms lite för jag borde ha styrt upp med skjuts ut till Västerås och växlat pengar osv. Är ju en bra organisatör egentligen! Har inte haft kraft och intresse på några dagar. Men det löser sig alltid! Känns lite olustigt nu då det händer så mycket där borta. Vi får se hur det ser ut i veckan. Vi kanske får hålla oss borta från London och röra oss ute vid kusten istället. Jäkla idioter!

Här kommer lite härliga bilder!

Aquaria
Fellan
Mysbild
Flygplan

Ni vet ju att jag tycker om citat och nu är jag på jakt efter ett som passar till ett litet barn. Är det någon som har ett tips? Det ska skrivas i en bok, tacksam för hjälp!

Puss & Kram!

Ps: Lina, visst ska vi ses. Det vore jättekul verkligen! Höras på msn eller på telefon, har du mitt nummer?




Kommentarer
Postat av: Jess

hur har du det?
har du drabbats av ledighetssjukan? du verkar massa trött...
kramar om dig....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback