Resfeber

Nu börjar jag bli lite nervös, att flyga är ju inte direkt min favoritsysselsättning. Kontrollmänniska som jag är så känner jag mig  totalt utelämnad. Jag kanske har tur så att jag får sitta mellan Robin och Thomas och kan hålla handen :)

Faster och Frida är på väg hit och vi ska åka och sola och bada, mysigt! Håller på och bakar lite bröd och lyssnar på gamla godingar här hemma. Tusen tack snälla Frida som hjälpte mig igår med musiken på datorn.

Ikväll bär det av till Täby och träffa gamla ligan från Kello/Pagelle. Ska bli jätteroligt att ses pch prata om livet.
Skriver lite mer senare!

Puss & Kram hela dan!

Ps. Tack snälla Erika för den fina presenten, precis så har den sett ut då jag föreställt mig den!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Vad har du fått för present då? :) Nyfiken som jag är.. hihi.
Trevlig semester om vi inte hörs innan du flyger iväg! Kram

2007-07-03 @ 13:32:50
Postat av: Erika

Va roligt att du tyckte om den :). Hoppas att du haft en trevlig kväll. Själv så är jag helt slut...nu behöver jag inte skriv angt mer för nu ringer du :). Kram

2007-07-03 @ 21:20:22
Postat av: Johanna

Presenten var en påse, hehe bra va :) En sån här av hårdplast, perfekt att bära skoljobb i sen till hösten. Ursnyggt mönster, tack igen!
Kramis!

2007-07-04 @ 07:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback