Uppe med tuppen!

Jag har redan varit vaken i en timme och kan inte riktigt somna om. Känner mig lite stressad över det som ska fixas innan morgondagens resa. Växla pengar, packa, kolla upp bussen mellan Stansted och London, plocka hemma. Jag har hela dagen på mig så det är ingen som helst panik men antar att det är resfebern som gör sig påmind igen. Vaknade imorse av att älsklingen inte var hemma och hade inget minne av att han sagt hejdå som han vanligtvis gör sådär vid kvart över sex, halv sju tiden. Blev genast orolig (som den oroliga själ jag är) och var tvungen att kolla om allt var okej. Sötnosen ville bara låta mig sova då jag inte kunde somna igår, gulligt!
Nu kan jag i alla fall inte sova och ingen morgonpuss eller kram har jag att luta mig mot så nu får han jobba hårt då han kommer hem :)

Mysigt att träffa vännerna från butiken igår, ni är verkligen goa! Skönt att få ventilera alla de miljoner känslor jag bär inom mig från de senaste veckorna med vänner som inte hört allt tusen gånger redan. Det har varit intensivt eller det är intensivt men jag gillar det (samtidigt som det finns ett lugn) , jag känner så otroligt mycket och vill så galet mycket.

Är det dumt att ta fram boken och läsa och med största sannolikhet somna om eller ska jag gå ner och plocka ur diskmaskinen och göra lite nytta? Nu kommer regnet och med tanke på dagens fixardag så känns det rätt okej. Blir nog boken och så lite tända ljus, en mysmorgon! Och ja mamma och faster som också kan vara lite oroliga själar, jag tänder bara värmeljus så det gör inget om jag somnar.

Många kramar till alla goa vänner därute!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej kompis! Åh, vad kul att åka till London, är ju avis såklart!!! Här är det jobb för hela slanten i några veckor till innnan det vankas semester. Men den som väntar på nåt gott heter det ju... Ha en underbar vistelse i London, hälsa från mig =D
Kram

2007-07-04 @ 09:24:12
Postat av: Jess

Visst får man lite panik om man inte minns morgonpussen.. ändå är det skönt att slippa bli väckt "mitt i natten".. men jag tycker det är värre när man har ett vagt minne av pussen... som imorse... men men...
Lite skönt med en vilodag från allt cyklande, dessvärre regnar det inte så jag borde ta cykeln ändå..
å du... värmeljus kan explodera, så dom e inte så säkra - lite falsk säkerhet... (Gud va "lillgamla" kommerntarer jag ger idag (läs sara)
kram och ha det jättebäst i england(London baby!!!)
Jag har beställt FEM säsonger vänner.. hoppas det regnar lääääänge...

Postat av: josse wildkatt

Ha det så underbart i england nu johanna=) Men jag vill att du springer minst 5 km varje dag och glöm förgudskull inte utfallsstegen;) haha,, nä då,, passa på att njut av semestern!=)
Ha d toppen! Kramar

2007-07-04 @ 11:28:26
URL: http://jossjo.blogg.se
Postat av: fiolin

Ha det underbart och njut i fulla dag! Finns mycket vackert att titta på i Llondon...:)
Kram!

2007-07-04 @ 12:28:19
Postat av: Jess

Jag utmanar dig och din intelligens...
HUR DUM ÄR DU?
( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat.
( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat.
( ) du har gått in i en glasdörr.
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig.
( ) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig.
summa:
( ) du har sprungit in i ett träd.
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det. (näpp, för jag har provat det förr...hahaha)
( ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat.
( ) ditt hår är/ har varit blont.
( ) folk har kallat dig långsam.
summa:
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger.
( ) du har nån gång somnat på en lektion.
( ) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig.
( ) du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal. (ja det händer nuförtiden)
summa:
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
( ) du gör detta testet när du borde göra nånting viktigt.
( ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka.
( ) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan.
summa:
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker.
( ) du har trillat av stolen då den stått helt still. (nä men det lyckas min dotter med)
( ) du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen.
summa:
18 eller mindre betyder att du inte är dum
Din summa:

2007-07-04 @ 15:56:03
URL: http://www.skrivbordsblomman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback