Verkligheten!

Nu är man tillbaks till verkligheten och de rosa molnen börjar så sakteliga döljas av regnmoln och andra orosmoln. Nejdå, så illa är det inte! Men räkningarna börjar komma in och det ger mig alltid en liten klump i magen. Golfen har rasat totalt och jag har idag lagt in den på blocket som reservdelsbil, hoppas innerligt på att få den såld. Micke måste lämna tillbaks sin firmabil vilket betyder att vi har NOLL bil. Jag klarar mig ju faktiskt, har ju supernära till jobb och bussen går faktiskt förbi Väsbyskolan med + att jag vet att jag har snälla kompisar som ibland ställer upp och kör om det krisar. Micke behöver dock en bil och det är klart att jag också vill att vi har en bil, skönt då man ska handla, ut och kika lite, sen är det ju extremt roligt att köra bil. Vi har kikat lite och lån har beviljats men allt känns fortfarande oklart tills den står här. Jag har lärt mig att inte tro på allt innan jag har bevis, jag blir så ruskigt besviken.

Micke och Mathias är ute och fiskar och jag har haft några timmar för mig själv. Jag har plockat och röjt lite, mailat vänner jag inte hört av mig till på länge, samlat mod och berättat om förlovningen till personer som jag inte trodde skulle bli så glada. Men ack så fel jag hade, fick mig en glad överraskning och känner mig väldigt lätt om hjärtat.

Jag har precis kommit hem efter en löptur på den kringelkrokiga asfaltsvägen, idag gick det lätt och var skönt. Måste skärpa mig lite nu, mer löpning och mer styrka så att det blir en bra innebandysäsong. Känns (än en gång) som den sista på den här nivån och jag vill prestera bra!

Nä nu ska jag göra ett ryck med dammsugaren och så får vi se om jag vågar ge mig på grästrimmern där ute, börjar så smått bli en djungel runt husknuten.

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: minsta lillesystern

Betyder det att du har berättat för pappsen ? hehe :) Hoppas du mår bra! Jag saknar dig :) Puss och kram <3

2007-07-19 @ 21:28:27
Postat av: Sara

Ja. Vill absolut höra om saker och ting! Trist med bilen föresten. Hoppas att du blir av med den. Kram

2007-07-19 @ 21:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback