Bildbevis!

Här kommer det lite bildbevis på att den svenska sommaren är här! Vilken toppenhelg det har varit! Vi har åkt mycket båt, solat, träffat släkt och vänner och bara myst. Det kom några välbehövliga regndroppar här hemma nyss men annars har det ju varit galet bra väder.

Finns så mycket jag vill skriva om men jag är så trött och tänkte ta en dusch och så sova. Skriver mer i veckan!
Önskar alla en riktigt bra vecka!

Tjocka släkten

En brun, en vit och en mittemellan (sorry lilleman men så är det)

Fellan

Vår eminenta kapten på lördagsturen, Felix!

Fiske

Ingen fiskelycka men det var spännande ändå :) Värt att veta är att jag badade trots vadet om bad vid fiske. Starkt jobbat va!? :)

Älskling

Ett lyckligt par ♥

Puss & Kram, Johanna!

Kommentarer
Postat av: jess

Jag har oxå badat i helgen!!! I Östersjön - före midsommar.. Det har jag aldrig gjort förut! Jag simmade tom... =)

2007-06-11 @ 07:47:37
Postat av: Ullis

Ååh, det ser så härligt ut!
Synd att jag missade lördagsturen... hoppas det blir fler gånger!
Kramar

2007-06-11 @ 08:27:50
Postat av: Sara

Vad härligt det ser ut! Jag vill oxå åka båt och vara i skärgården... Vill inte vara gravid längre snart :).

2007-06-11 @ 09:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback