Bildkavalkad

Ja jag vet att jag blivit dålig på att uppdatera här på bloggen. Kan väl säga som så att det finns annat som lockar :) Livet känns toppen på så många olika sätt, önskar bara att trycket och huggen över bröstet skulle försvinna. Det kommer och går, men ligger liksom där och lurar hela tiden. Imorgon ska jag till Täby där min gamla husläkare finns, jag hoppas och litar på hennes hjälp.

Bilderna nedan beskriver den underbara helg som snart är förbi. Sol och lugna dagar med glada grannbarn (föräldrarna är också glada och goa), en underbar älskling, mysiga middagar, fotboll på altanen och skärmflygning. Såna här helger är underbara!

SkärmflygTv på altanBusBadbild

Fixat lite med betygen och ska dricka lite te, sen är det sovdags!
Hoppas på en frisk och glad vecka med massor av sol!

Massor av pussar och kramar till alla goa människor därute!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Ser mysigt ut... Härligt med sol äntligen! :)
Ha en bra vecka så får vi försöka ses nåt snart! Kram & go natt

2007-06-03 @ 22:25:53
Postat av: Ullis

Mmm..vilken kanonhelg det har varit!
Tänk om det alltid var helg... va skönt!! :-)
Kramis

2007-06-04 @ 08:05:50
Postat av: Hanna

solig dag!! x

2007-06-05 @ 15:13:30
Postat av: Magnus

Det såg skönt ut...
Kom och tänka på när jag såg sussi på bild,
hoppas att hon mår bra också?
Såg skönt ut att åka båt..
Kram Magnus
P.S Första gången jag e inne på någons blogg, börjar känna mig som en riktig haker...:-) D.S

2007-06-24 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback