Blandade tankar!

Precis kommit hem från Sats, var där och sprang då foten inte håller för att springa i spåret där de andra i laget håller hus. Det var skönt att springa och jag sprang fort. Pressade mig själv mer än vad jag hade tänkt, men var arg och ledsen. Jag vet att människor runt omkring mig menar väl men ibland blir det så fel. Vem bestämmer vad som är rätt eller fel? När tiden är inne eller inte för någonting? Hur kan människor säga att du som är si eller så borde ju göra så. Kan andra känna mig bättre än mig själv? Ett dåligt exempel men jag är trött på att känna mig dömd och instängd med mina tankar. Att inte få visa hur lycklig jag är. Hur vet jag att den lyckan består? Jag vill tro det och jag hoppas men vad har jag för garantier? Inga, men det har väl ingen någonsin.
Jag tror på det jag gör just nu och mår bra, ändå är jag "feg" och tar inte diskussionerna. Märkligt!

Passar dock ändå på att i allt svammel att meddela att jag blivit sambo igen och jag är väldigt väldigt glad över det. Önskar att jag kunde säga det mer "face to face" till alla men det går bara inte. Om det beror på att jag är feg eller inte beredd på att höra kommentarerna, det vet jag inte. Är snurrig och låg nu, så jag lämnar det så här!

Sov gott allihopa!
Kram Johanna!

Kommentarer
Postat av: fiolin

Det är gött att va arg ibland! Det är magen som talar om vad som är bra för dig - det finns för övrigt inga rätt eller fel - bara livet...:)
Grattis till samboskapet, nu kan du pippa varje lunchrast om du vill:)
Kram på dej!

2007-06-25 @ 22:02:39
Postat av: Monkan

Men då, att du inte sa nåt tidigare.... :) Jag tror man ska göra vad som känns rätt & inte lyssna för mycket på vad andra säger & tycker i alla lägen. Det e bara du som vet vad som e bäst för dig! Lycka till & sov gott..... Kram kram
PS. Va jättekul att ses idag, va alldeles för länge sen!

2007-06-25 @ 22:05:01
Postat av: Sara

Har sagt det tidigare, men säger det igen - det är bara du som kan veta hur det känns för dig och besluta dig för vad du vill göra. Eller hur? Alla måste få gå sina vägar och hoppa på samt av tåget när det behövs. Vet vad du vill säga med ditt inlägg, men lämnar det så här. Det är roligare att prata! :). Jag som har sett dig varje dag fram tills nyligen, vet i alla fall hur lycklig du är... :).

2007-06-26 @ 08:26:57
Postat av: Jess

Låt inte ilskan styra dig.... Kan själv reagera med att jag ska minsann visa dom....
Jag blev sambo efter tre månader och det gick ju bra.. =) Ska ni titta på något nytt? Jag drömde nämligen att ni kollade på hus...
Kram i knät...

Postat av: Jess

Glömde! GRATTIS..... Å håller med fjäril om luncherna...

2007-06-26 @ 09:19:03
URL: http://www.skrivbordsblomman.blogg.se
Postat av: Linda R

Jag är fortfarande nyfiken, vet ju inte så mycket men jag är glad för din skull! Du förtjänar all lycka!! Fika snart hoppas jag, kram, kram!!!

2007-06-26 @ 09:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback