Fotboll

Vilken dag jag hade det i tisdags, först med Grönan och sen fotboll. Jag älskar verkligen att gå på fotboll, sådan stämning och så spännande. Vi åt supergod mat först med Tobbes kontakt via Ullis, sen gick vi till matchen och vilka platser vi hade. Fjärde raden i mitten, mycket nöjdare än så kan man inte bli. Satt så nära Alexandersson :) Vilken ledare han är på planen, inte bara som lagkapten. Peppar, avstyr bråk, föregår med gott exempel, precis som det ska vara. Djurgården vann och det var ju toppen men klacken, nja den störde mig mest. Alla klackar kanske är likadana, ska undersöka det i sommar tror jag. Mer fotboll alltså! Det bästa av allt var ju nästan att jag fick en alldeles egen matchtröja av kusin, är han inte snäll?

Kram för nu!

FotbollDif

Kommentarer
Postat av: Monkan

Schyssta bilder med regnbågen där, jättefint ju... :) Och sen att DIF vann gör ju inte saken sämre, hihi..
Trevlig semester! Kram kram

2007-06-14 @ 15:41:40
Postat av: Ullis

ååh, jag vill också gå på mer fotboll!!

2007-06-14 @ 17:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback