Lite av en besvikelsernas dag!

Igår var en märklig dag! Kände mig rastlös och inte alls så nöjd med att vara hemma. Skulle iväg med Erika och fika och lämna blod men bilen startade inte. Satt i flera timmar och försökte boka den efterlängtade Londonresan men det strulade. Dessutom så insåg jag än en gång att pengar är ett stort gissel för mig. Nu är de slut igen och det är så mycket jag vill göra. Inte tokshoppa och slösa på något sätt, men lite blommor till trädgården, nya sängkläder,  tanka och tvätta bilen, ja lite sånt. Okej jag kan ju tvätta bilen själv här på gården så den var lite lat jag vet :)

Kvällen blev i alla fall toppen med supergod mat, lite vin och så kubb med grannarna. Hanna & Felix kan verkligen höja mitt humör hur låg jag än må bara, det är en häftig känsla. Idag ska jag hämta Hanna på dagis och sen ikväll bär det av mot Grisslehamn och midsommarfirande där. Längesen vi sågs allihopa i tjocka släkten, blir kul! Nu ska jag ut och springa lite och se om foten håller, stukade ju den i måndags.

Passar på att önska alla en riktigt härlig Midsommar!
Njut av ledighet, vänner och familj. Var rädda om er!

Stor Kram, Johanna!

Kommentarer
Postat av: Jess

Men visst känns det lite konstigt att vara ledig?
själv sov jag hela dagen igår.. idag har jag tvättat. Jippie! Semester!
Ska oxå ut mot norrtälje ikväll, men mot kapellskär... Mysigt.
kram och trevlig sommar...

Postat av: Lina

Hoppas ni får en mysig midsommar!
Kram Lina

2007-06-21 @ 18:00:17
Postat av: Ullis

Ni får ha en jättemysig midsommarhelg!
Och tack för hjälpen idag.
Kramar

2007-06-21 @ 18:22:29
URL: http://ullismelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback