Nedräkning!

Nu är det verkligen inte många dagar kvar till semestern, känns så skönt men ändå lite overkligt. Alla betyg är satta, jag har börjat småstäda på skrivbordet och i alla lådor, hjärnan har redan tagit sommarlov. Den här sommaren ska bli den bästa på länge, jag tror det och jag vill det av hela mitt hjärta! Inga måsten, inga åtaganden, inga krav.

Imorgon bär det av till Grönan med klassen, sen är det fotboll på värdsklassnivå :) DIF-IFK Göteborg och jag ska få hänga med kussen och heja. Tusen tack för det, Tobbe! På torsdag slutar eleverna och på kvällen åker jag och Micke till Norrland. Spännande att träffa vänner och familj och komma bort lite.

Ikväll är det innebandyträning i sommarvärmen, känns också overkligt! Vet inte ens var jag har min klubba, men det löser sig alltid!

Nu ska jag ut och heja på sexorna och sjuorna som spelar fotbollsturnering. Då kan jag ju bättra på brännan ytterliggare, är så kul då alla kommenterar den, hehe! Mallig som en groda! :)

Ha det gott, J

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag startat en egen blogg, saraochbarnen.blogg.se. Kika in!

2007-06-11 @ 14:25:48
Postat av: Josse

jag har minsann ingen bränna....;(
SNYFT! jag är alldeles prickig JUH...

2007-06-11 @ 16:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback