Ny dag och nya tag!

Sitter med min tekopp och läser bloggar, kan fastna i timmar och bara läsa. Det finns så många duktiga människor med kloka tankar. Jag önskar att jag var lika duktig på att ordna med bilder i kollage och så, men vet inte ens hur jag ska börja. Om någon snäll själ vet som läser skriv gärna en kommentar.

Tack för alla fina kommentarer, ni är underbara!

Idag har jag skrivit en liten lista på saker som ska göras, måste ha det för att få fart på mig själv. Ska dock se klart en film jag började se igår om en lärare i USA som får värsta tänkbara jobbet i ett riktigt hemskt område. Filmen heter Freedom Writers, kan vara något att visa i klassrummet i 9:an till hösten. Vi får se! Tror att det får bli lite film + brunch i sängen och bara må bra.

På fredag ska jag träffa Tessan och lilla Amanda för första gången, jag längtar!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej stumpan!
En fika någon dag? Vore kul att se dig!!
Kram

2007-06-27 @ 18:34:31
Postat av: Josse

Ja den där filmen va grymt bra!
;)
Hoppas du mår bra systra mi, puss puss

2007-06-29 @ 08:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback