On my way to Grönan!

Några korta rader innan det är dags att möta upp klassen och åka till Grönan. Lite mer behagligt väder idag, tack och lov! Fick lite sovmorgon idag också och det tackar jag för, känner mig som en helt annan person då jag får sova till åtta. Tror att jag behöver en sån dag i veckan för att må riktigt bra, hoppas någon däruppe hör det och löser det till nästa läsår :)

Kul att spela innebandy igår, kändes lite märkligt och benen var tunga av all fys men kul var det!
Missar två träningar nu då det är fotboll ikväll och vi åker norröver på torsdag. Men lovar att ta mitt ansvar och springa och köra lite styrka. Om jag har förstått det hela rätt så blir det kanske vattenkrig däruppe och då blir det väl springa av automatiskt.

Imorgon ska jag träffa Malin och fika och skvallra lite, känns som år och dar sen.
Längtar verkligen Vännen!


Nä nu är det dags att göra sig redo för lite kommunalåkning och folkkaos i den stora staden.

Hoppas att alla får en underbar dag! Stor kram till syster som verkar ha åkt på något mystiskt virus eller allergichock. Lovar yngsta systeryster också att din "lilla" krönika kommer, jag har inte glömt bort dig! En liten hälsning till lilleman också då jag ändå håller på då, kortet stannar! :)

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback