Otroligt men sant!

Åh, det är äntligen sommarlov/semester! Det känns overkligt men jag njuter av dagens sovmorgon (trots Johans samtal bara för att jävlas) och bara går runt och myser.  Idag får bli en riktig slappardag men imorgon ska jag rensa lite (mycket) ogräs ute och röja lite. Trädgården har inte fått mycket uppmärksamhet på sistone.
Tur att man har så snälla grannar som håller efter :) 

Titta vad jag hittade på nätet, en sådan skulle man ha på altanen och gotta sig i!
Vill ha!
Bilden är hämtad från en annons på blocket!


Jag har ägnat några timmar nu till att hitta billiga flygbiljetter till mig, Robin och Tomas. Vi har väntat för länge för nu verkar priserna gå upp, suck! Vill verkligen åka och hatar då saker och ting inte blir som jag tänkt. Hatar är ett starkt ord men har jag ett mål, en tanke så har jag svårt att planera om den.

Vad ska man säga om fotbollen igår då, hmm det kan ju inte alltid gå vägen!

Dags att göra ett ryck nu innan jag ska fika med Erika. Vi ska iväg och lämna blod sen, känns lite läskigt.

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hihihi...vilken mysig, ja en sån skulle man verkligen ha på altanen!
Lycka till med blodlämningen...huu, läskigt tycker jag.. :-p
Men bra!
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback