Skolavslutning!

Så var det dags för den andra skolavslutningen i min roll som lärare, tiden går fort då man har roligt! Ingen vidare dag för firande då det var isande kallt och duggregn mest hela dagen. Men vad roligt det är att se alla förväntansfulla och ivriga barn, sommarlov! Jag kan bara tänka mig hur många tårar som kommer falla om ett år då min klass går ut 9:an, min allra första klass. Jag är så otroligt glad att jag vågade ta det här jobbet trots alla förmaningar, var ju inte vad jag tänkt från början, så "stora" barn, undervisa i matte osv. Jag har utmanat mig själv och jag har växt och är stolt, skön känsla! Älskar mitt jobb och min arbetsplats, trivs toppenbra med alla arbetskamrater och vill absolut inte byta för något i världen.

Se så fina blommor och jordgubbar jag fick av klassen idag!

JordgubbarBlommor

Hmm, jordgubbarna blev snea men jag har inte tid att fixa till det. Dags att åka med hjärtevännen till Norrland. Önskar alla en toppenhelg!

Var rädda om er!

Puss & Kram Johanna!

Kommentarer
Postat av: Linda R

Ha det så trevligt i Norrland. Fika när du kommer hem? Kram, kram!!

2007-06-14 @ 15:58:40
Postat av: Ullis

Ha så mysigt i norrland nu..vi ses på söndag kväll! :-)
Kramar

2007-06-14 @ 17:22:07
Postat av: malin

Hoppas ni får en härlig helg!
kram å hej

2007-06-14 @ 17:46:46
Postat av: Jess

du.. jag lovar att du kommer gråta ihjäl dig... jag trodde inte att det skulle bli så jobbigt faktiskt.... Jag kommer ju inte träffa mina änglar igen.... Inte varje dag... Det är sorglit men lite skönt..
trevlig helg..
kram

Postat av: Sofia

Glad sommar vännen, hoppas du får ett toppenlov! Själv har jag semester nästa vecka och slipper därmed jobba midsommar = lyxigt! Ha det bäst, så hörs vi snart =D

2007-06-16 @ 10:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback