Släkten är värst/bäst

Hemma igen och på fötter efter att ha umgåtts och firat med släkt och familj. Vi är ett härligt gäng med många olika starka viljor och ideér. Det är jättekul att ses, prata och så men det är väl som alltid med oss svenskar. Lagom är bäst! Lite tårar, lite intriger och en hel del att städa efteråt :) Säger inget mer än så!

Det var kul att Micke fick träffa alla och få ansikten på de jag pratar om och om de som står mig nära. Tur att han är en tålig person :) Vi kikar lite på en sista minuten här i sommar för oss och Mathias. Det ser inte så lovande ut just nu, dyrt men tålamod är ju bra att ha jag hört. Vi avvaktar och ser! Jag hoppas och ni vet ju hur jag är, vill jag så brukar det bli så :)

Här kommer lite bilder från i helgen!

LunchenMidsommar

Vi var förresten en sväng till Täby C igår med gullungarna :) Träffade på Veronica inne på Pagelle. Jättekul att ses och mysigt att få samtal idag och få höra att jag såg väldigt lycklig ut. Precis så känns det, lyckligt och lätt. Tänk att lilla jag kunde få ha sån tur ♥

Många tankar till Malin och Peter som är på väg ut i Europa med bil och flyg, ha så mysigt!

Kramar Johanna

Kommentarer
Postat av: faster

He he det var ju en fin bild, ser lugnt och städat ut ju kram kram

2007-06-25 @ 18:20:14
Postat av: Sara

Hej, har skickat ett sms till dig om fika. Kan i princip alla dagar. Kolla när du kan, så hörs vi. Vill gärna höra om helegn :). Kram

2007-06-25 @ 20:40:15
Postat av: Sara

Hej, har skickat ett sms till dig om fika. Kan i princip alla dagar. Kolla när du kan, så hörs vi. Vill gärna höra om helegn :). Kram

2007-06-25 @ 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback