Snart semester!

1 dag kvar på jobbet sen är det äntligen semester, ska bli så otroligt skönt! Sovmorgon, mysa i morgonrocken hela förmiddagen, läsa en bra bok och bara vara. Vill inte reta upp någon annan men 8 veckors semester känns inte helt fel :) Hehe!

Tack för alla fina hälsningar innan Norrlands turen! Vi har haft en bra helg med en hel del sol, mycket sightseeing, massor med god mat och nya intryck. Det är verkligen vackert däruppe. Naturen, gårdarna, husen, ja jag fastnade lite för det. Det är mer "riktiga" hus däruppe, med stora inglasade verandor och balkonger, äldre hus med personlig charm. Jag gillar det!

Idag vann lillebror Aros Cupen med sitt duktiga lag. Jag satt med telefonen i högsta hugg och mamma fick snällt ge rapport. De vann på straffar och Robin blev matchens lirare i finalen.
Är en mäkta stolt storasyster, fast det är jag ju i och för sig alltid!

Nu är det dags för lite mat och sen är det tester på Vilundavallen, säkert Cooper test? Suck, vill ju träna men är inte så sugen just nu. Är trött och lite tung i kroppen, sover jämt. Är det bara pollen eller något annat?

Lite fiskebilder ifrån helgen!

FiskeMathias

Kramis!

Kommentarer
Postat av: jess

Menär vi verkligen lediga i åtta veckor????
Guuuuuud va nice!

2007-06-19 @ 07:41:27
Postat av: Ullis

Åååh, jag vill ocksa vara ledig i åtta veckor!!
Kramis

2007-06-19 @ 08:11:46
Postat av: Linda R

Åtta veckor... jag har tre. Är lite avis!!! Eller mycket...

2007-06-19 @ 12:23:08
Postat av: Jess

det känns konstigt idag... jag har inget att göra... skönt men konstigt..
gla sommar kram

Postat av: Monkan

Mmmmm, inte helt fel med så mycket semester. jag e lite avis... :) Själv har jag 3 veckor om 7 vekor, pust.. Men man får väl tänka att sen ska man vara hemma länge länge efter jul... :)
Kram på dig!

2007-06-20 @ 10:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback