Sol i hjärtat, sol i sinnet!

Några trötta rader innan det är sovdags. Temadagar på jobbet med studiebesök och fokus på Stockholm. Mysigt att vara utanför skolan och se våra underbara elever i ny miljö, de är så goa! Tusen tack Maria att du har sån stenkoll på allt :) Första träningen idag, löpning och fys. Shit vad jobbigt, mina ben skakade så på slutet så att jag höll på att ramla ihop. Men det var kul, skönt att komma igång!

Besöket igår hos husläkaren gick toppen, vilken klippa hon är! Så omtänksam och empatisk. Jag var där i nästan två timmar och fick göra både EKG och lungröntgen.
Allt såg bra ut och det var skönt att få det på papper. Vi pratade en del om gamla ryggsäckar och om skillnaden mellan att vara empatisk och sympatisk. En viktig balansgång som jag ska tänka och träna på.

Imorgon är det ledigt och vi ska iväg med morbrors båt och bara vara, så himla skönt! Hoppas på mer sol och en härlig dag, Sverige vinst som avslutning såklart. Önskar alla en trevlig Nationaldag!

Kram Johanna!

Kommentarer
Postat av: Faster!

Åh ingen sommar utan åtminstonet en båttur. Lycka till och håll i er. Kram kram

2007-06-06 @ 08:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback