Bråda dagar!

Tjolahopp!

Nu är det snart helg och det känns riktigt skönt. Har nog något tokigt i kroppen för som jag tidigare nämnt så är jag sjukt trött, ont i halsen, yr och typ slut. Bläää! Men känner hopp om livet då helgen närmar sig och solen skiner ute. På fredag blir det middag med gamla lärarhögskolan gänget, annars har jag inget alls planerat. Ska nog hälsa på klassen som har loppis på lördag i Sigma C, annars bara vara :)

Måste rätta klart lite prov nu tills imorgon innan det bär av till bortamatch i Tyresö (av alla ställen). Lär inte vara hemma förrän tolv ca.... Just det, måste bara berätta. Fick höra på jobbet idag... Några elever samt lärare hade halkat omkring i ett klassrum och nästan brutit benen. Frågan var, vem har gjort vad och hur får vi bort det? Det var tydligen snorhalt! Ryktena gick och tillslut så fick vi veta att åttorna gnuggat kondomer mot golvet då läraren vänt ryggen till (sex och samlevnad). Kondomer kan alltså vara livfarliga, hehe!

Lite fler kort från semestern (som känns som flera år sen just nu) kommer här:


CykelturHavetVid PoolenBlomma

Puss & Kram alla 17 som brukar läsa, hehe! Kikade precis statistiken :)

Kommentarer
Postat av: faster

Jag vill oxå utomlands, snyft.Men det är klart nu är det ju vår,,eller? Ja, ja sommaren är snart här, Så då får man passa på att njuta den korta stund vi har den. Kram

2007-03-16 @ 10:21:03
Postat av: Ullis

åå, det ser så härligt ut!
Jag längtar verkligen till sommaren nu..

Postat av: Monkan

Trevlig helg på er allihop! :-)

2007-03-17 @ 10:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback