Home sweet home!

Borta bra men hemma bäst!
 
Åh vilken härlig vecka! Riktigt häftig ö med öken, lavastränder och coola växter. Kan starkt rekommendera Fuereventura!
 
Tillbaks till jobb och verklighet idag med massa lektioner, möten och utvecklingssamtal. Känner mig helt mörbultad och tar igen mig med ett glas rött på bästa semester manér. Blev tolv timmarsdag på jobbet idag så tycker absolut att jag är värd det.
 
Idag började lillebror sin PRAO hos oss och vilken succé han gjorde. Många nyfikna blickar och hemligt tissel och tassel. Känns skoj! Nu ska jag sätta mig och rätta prov innan det är sängdags. Har lovat mig själv att ligga i sängen senast elva. Bör hålla det för det är fler samtal imorgon och nästa dag och nästa? + Fler omdömen att skriva, suck! Tur att man har ett sånt här ställe att skriva av sig på och tycka synd om sig själv på, hehe.
 
So long!

Hotellet

?ken

Kommentarer
Postat av: Monkan

Välkomna hem!!!

2007-03-06 @ 21:32:23
Postat av: Ullis

JA, välkomna hem!! Har varit tomt här på gården utan er.. ;-)
Härliga bilder också!!
Kram

2007-03-07 @ 08:05:02
Postat av: malin

Åh, va härligt det ser ut! Nu är det inte långt kvar till våren här hemma..

KRAM

2007-03-07 @ 11:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback