Klura är min grej...

Ja du Malin, en bra tanke! Vi var inne på det igår också men idag känns det som om att det blir hattigt. Först bila långt för en vecka, packa upp och börja hitta osv. Sen packa ner och packa upp, köra lite till och så  vara där 1 vecka. Låter jag negativ, nääää! Hehe, får klura lite till! Tusen tack för ditt tips dock!

Har precis vikat och hade högläsning. Så himla mysigt! Eftersom jag sällan har svenska så blir det inte riktigt högläsning av matteboken eller engelskan, klart man kan i engelskan men gör det inte så ofta. De satt som ljus och jag försökte låta som BERT :)

Ska klura vidare nu, vi måste bestämma oss ikväll då vi ska betala depositionen imorgon.
Bye the way, Stefan var är du i den här diskussionen? Du måste kommentera och börja läsa min otroligt viktiga blogg :) Kom igen nu då!

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Högläsning kan du få utöva närsomhelst..kom bara in till oss så har du två små ljus som hemskt gärna ;-)
Kram

2007-03-20 @ 16:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback