Kusin har blivit med hus!

Åhh så häftigt. Min kusin Hanna i England har köpt hus. De har pratat om det länge men de har haft lite otur och nu har det verkligen hänt. Ett alldeles eget hus! Hanna & Andrew ♥

Pic 1 

Fint va, det är det med den blåa dörren!


Jag blir så sugen på att åka dit! Vi ska ju dit själva i sommar till det hus vi bokat längre norrut men blir sugen på England NU :) Är så glad för deras skull!

Nu ska jag boka Göteborgs besök till Sofia, lite smidigare och billigare och det var längesen vi sågs så absolut dags. Bloggar säkert mer ikväll då jag har ABSOLUT ingenting jag måste göra/fixa/rätta tills imorgon. Otroligt skön känsla!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är bäst ! :)

2007-03-19 @ 17:20:00
Postat av: malin

Åh, så roligt Hanna och Andrew! Grattis till det fin fina huset. Hoppas ni läser det...:-)
kram malin

2007-03-20 @ 11:46:46
Postat av: malin

Åh, så roligt Hanna och Andrew! Grattis till det fin fina huset. Hoppas ni läser det här...:-)
kram malin

2007-03-20 @ 11:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback