Längtar efter min altan!

Åh, är så seg idag trots morgonpromenad och sovmorgon. Var på PRAO besök imorse och ska nu ha min första lektion. Är bra sugen på att ha utomhus matte idag igen, men vi måste verkligen jobba framåt i boken idag. Sen ska jag bita ihop och rätta i två tre timmar och så åka hem till altanen. Ikväll är det träning med Nisse, nya tränaren :) Kommer nog några nya också, ryktena säger så iaf! Spännande...

Ska förbereda nu, förresten Täby Angels till Elit! Grattis, jag gjorde faktiskt två mål på dem sist. Så jag har scorat på ett Elitserielag. Till och med på Balrog, men det var ett tag sen nu. Skryt skryt, jag vet! Man blir som man umgås, hehe. Inga namn nämnda!

Njut av solen alla goa människor!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej på dej!
Jag såg ditt meddelande imorse, jag låg faktiskt och sov..:-) Usch, känner mig riktigt risig, har bara legat på soffan hela dan. Så typiskt att bli sjuk när man är ledig och det är fint väder ute...
kram å hej

2007-03-29 @ 15:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback