Lycklig i hela kroppen!

Idag har varit en sådan där toppendag som bara infaller då och då. Var iofs trött som alltid imorse men kom i tid och hade en rolig lektion med mina sexor. Sedan fixade jag lite praktiska grejer innan det var dags för PRAO besök. Jag och Maria gjorde sällsis och vi har skrattat och beundrat våra duktiga åttor. Vi hann med en fika i solen också och det var riktigt härligt!

Vi hade dagens konferens i stan på Sheraton Hotell. Afternoon tea med scones, snittar och bakverk, så otroligt gott och något man borde göra ofta. Kostade 160 kr och man fick sitta mellan kl 15.00 - 17.00, stort tips till alla som vill göra något mysigt och annorlunda!


Fick sms idag av Siv, min farmors bästa vän i Köping och det värmde. Snart påsk och årsdag för upptäckten av farmors canser. Tror att vi är många som tänker lite extra på det och det känns lite jobbigt helt klart. Vill till graven och göra fint! ♥

Hann med en tur till mamma idag också och en promenix med Erika & Pontus. Vi tog en sväng i Runby och det var kul att ses, var ett tag sen. Vi hade planer på att ses i helgen och äta lite gott men jag mitt pucko (ofta pucko här i bloggen) ska ju jobba på Ullis i helgen. Nu ska det minsann jobbas ihop semesterpengar :)

Är riktigt glad och spralllig idag och skickar massa telepatiska positiva tankar till alla som inte känner likadant, hoppas det hjälper!? Dags för te och min spännande bok!

Förresten, heja Täby Caperio. Shit, vilken match! Bästa jag sett på bra länge, vilket drag, vilka mål, vilken spänning! Tack Fuffe för biljetterna!

Kram & Godnatt!



Idag fick eleverna leta efter vårtecken, vilket resulterade i att jag fick se årets första tussilago!
Vilken lycka!



Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja, visst är det härligt att våren äntligen är här.. och solen..och värmen.. mmm! :-)

Och Afternoon tea på Sheraton låter riktigt mysigt faktiskt. Det kanske man ska prova på någon gång.
Kramis

2007-03-28 @ 08:43:57
Postat av: malin

Hihi...det riktigt sprudlar glädje och vårkänslor från dej, HÄRLIGT! Det smittar av sig...
KRAM

2007-03-28 @ 16:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback