Svårt val...

Åhh, jag har problem... Eftersom Hanna och Andrew till sommaren har ett eget hus så känns det ju kanske lite dumt att betala 10.000 kr för att vi ska bo i ett hus. Men det är ju ändå mysigt att ha ett eget ställe och det här är ju mer norrut, Oxford. Suck! Hur skulle ni göra? Alternativet är att hyra huset en vecka och bo hos kusinen en vecka, svårt! Känns ju charmigt att klara sig själv och verkligen slappa på samma ställe i två veckor. Älskar att umgås med kusin och hennes framtida sambo men det är ju även skönt att få vara lite själv. Tacksam för synpunkter!

Lugnt och skönt här på jobbet, trivs hur bra som helst! Idag ska jag göra en lista på det jag VILL (inte ska) göra innan påsklovet för att komma ikapp med rättning och så. Skulle vara så grymt skönt!

Kika på den här sidan ni som gillar att pyssla och gillar inredning, så fint! Vi surfar lite här idag :)

www.opak.se

Vi hörs mer sen!
Kramis!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej på er!
Här kommer jag med en lösning åt er, bra va? :-)Eftersom ni kommer vara i england i 2 veckor, vilket är ganska lång tid, så vore ju det ultimata att hyra huset i en vecka och sedan bo hos hanna och andrew!För ni kommer ju ändå åka och hälsa på dom när ni är i england, visst?! Eftersom det handlar om ganska mycket pengar så tycker jag att det här låter smart! Vad säger ni?
KRAM

2007-03-20 @ 11:58:07
Postat av: faster

Jag håller med föregående talare, en vecka i huset, och en vecka hos Hanna, tycker jag, på en vecka hinner ni utforska det ena stället och sen åka till det andra och utforska de områderna eller??? Samtidigt så blir det ju mycket billigare med tyanke på mat osv. Kram kram

2007-03-20 @ 15:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback