Trött tröttare tröttast...

Måndag igen och en lång dag. Helt okej på jobbet men många som är snuviga och febriga och jag känner mig inte helt hundra. Samtal idag igen och så träning. Var jättesugen så bortsåg från illamåendet och halsontet och det var superkul! Så, Prison Break och så lite kvällsjobb. Prsion är den bästa tv serien någonsin, alla gånger!

Hänt massa roliga saker på jobbet idag och vill skriva mer men orkar inte, är så slut! Ser framemot onsdag då jag äntligen får träffa Malin. Kan du inte bara flytta hit till landet, inse att du vill vara bondjänta :)

Kram & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin

Hihi...nja, är nog inte så sugen på att bli bondjänta än i alla fall...:-) Är verkligen på tiden att vi ses! Ringer från jobbet i kväll om det är lugnt.
KRAM

2007-03-13 @ 13:00:53
Postat av: Faster

Gud va skönt att bli bondjänta,jag skall nog söka till bonde söker fru he he, skämt åsido, hoppas att du mår bra vännen! Vi ringer ju om varandra, så därför skriver jag här istället Kram kram

2007-03-13 @ 15:44:24
Postat av: skrivbordsblomman

vad hände för kul på jobbet i måndags? missade jag något? =)
hemma och är sjuk men har äntligen fått tillbaka min dator.. men jag blir trött av att skriva - det är en stor ansträngning...

2007-03-14 @ 10:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback