Vårväder!

Nu sitter man alltså här igen en söndagkväll med en kopp te och har lite ångest för att det är ny vecka. Men bara lite, brukar vara mer. Åttorna är ju på PRAO en vecka till så jag känner ett visst lugn och en känsla av förväntan att träffa dem i nya miljöer. På schemat står Mc Donalds, ÖB, ett antal byggfirmor med mera.... 1 vecka kvar till påsklov så det känns faktiskt riktigt bra!

Vi spelade ju b-lags match imorse. Jag mitt pucko klantade till det med väckarklockan så jag kom sent. Var så nöjd över att jag hade koll på sommartid men glömde ställa in att det var söndag den skulle ringa på. Jag var iaf inte sist till samlingen då det var fler som hade problem!

Sitter och klurar lite på varför folk i ens närhet kan störa en så. Låter kanske skumt men man kan vara bästa vänner ena stunden och sedan bara kryper det i mig av irritation. Det finns vissa sidor hos människor som jag bara inte tål, det ena är avundsjuka och det andra är missunsamhet. Man måste kunna glädjas åt andra människors framgångar eller chanser, annars blir ju livet tråkigt! Usch och blä för sånt! Denna vecka ska jag vara extra noga med att ge komplimanger och beröm till de som jag tycker förtjänar det, bara för att överbevisa att den som ger han får. + att det är härligt att ge, man får en bra känsla i magen!

Åhh, hade ju en massa roliga kommentarer jag hade tänkt blogga om. Vi har nog varit lite trötta här hemma!
Man måste ju skriva upp för nu har jag ju glömt... Jag blir iaf trackad här hemma för att jag sa till Stefan...
- Ringer du om det svarar...
Återkommer med flera då jag kommer ihåg, om jag kommer ihåg....

Imorgon blir det slutspelsinnebandy, Täby Caperio-AIK i Tibblehallen. Spännande!

Så här fina blommor har jag på baksidan, våren är här!



Kramis!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad harligt med var!!!
Vi kommer hem lagom till pasken, 4/4. Jobbar pa skartorsdagen men sen ar det ju ledigt i fyra dagar! Vi hors, kram!!!

2007-03-26 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback