Blandat

Hejsan hej!

Nu är det inte ofta man skriver, ska bättra mig! Är otroligt trött idag, känns som om jag ska somna stående. Var hos läkaren, mest för att kolla "hugget" i bröstet, de tror att jag har ett virus.
Ska man köpa det konstaterandet eller bråka för att få göra en lungröntgen? Suck, har ingen energi för sånt här men ska fixa det, det är lika bäst för jag blir ju lite rädd.

Skulle jobbat på Ullis igår men var trött då med + hade feber. Känner mig lite dum då man vill ställa upp för släkten men ibland måste man tänka på sig själv. Blev en lugn hemmakväll med fika hos grannarna och god mat istället. Jag åt/fick min älsklingsrätt, färsk potatis och smör, hehe! Me like a lot!

Är hemma nu, åkte lite tidigare från jobbet. Vi har egentligen en ämneskonferens men jag fixar inte att vara vaken helt enkelt. Ska blogga färdigt så att syster håller sig lugn ett tag (hehe) sen lägga mig och sova lite. Ikväll blir det kanske (om jag orkar) iväg att kika på skolans brännbollsturnering. Det är faktiskt fler skolor som är med. Tyvärr dock inte vår klass då vi inte fick ihop så många föräldrar, dötrist! Vill heja lite på de andra i alla fall. Micke följer med så då kan alla nyfikna lärare få hälsa :) Jag har verkligen goa arbetskamrater, som bryr sig och frågar, undrar samt ger tips. Jag är oerhört tacksam!

Dags för kudden!
See you!

GluweinLiljekonvaljer


Kommentarer
Postat av: ullis

ååh, trött som jag då... satt allvarligt och funderade på om jag skulle åka hem precis.. ;-)
Vad sugen jag blev på färsk potatis förresten.. mmm
Kram och sov så gott! ;-)

2007-05-31 @ 14:27:47
Postat av: Josse

Tack syrran....:)
sov så gott!

2007-05-31 @ 15:05:32
Postat av: Sara

Hrm, vad har du egentligen i glasflaskorna? :) Hoppas att du kunnat vila lite och känner dig piggare. Ses imorgon!

2007-05-31 @ 17:55:38
Postat av: Sofia

Tjena kompis! Jobbigt att känna sig lite vissen, men tänk på att VILA ut ordentligt nu så att kroppen får återhämta sig. Hoppas att det känns bättre idag, krya på dig!!! =D
Kramar

2007-06-01 @ 10:50:54
Postat av: Hanna

fina blommor! xxxx

2007-06-01 @ 11:44:41
Postat av: FAster

Åh vackra blommor, har de i min lägenhet oxå det doftar så¨gott, man blir glad av det. Hoppas att fröken mår bättre nu, och att trycket lättar. Många varma kramar från mig.

2007-06-02 @ 08:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback