Cybertown

Snart smäller det! Vi ska iväg på en liten utflykt med klassen till Cybertown. Jag har aldrig varit där och vet inte riktigt vad som väntar men det känns spännande. Klassen har gaddat ihop sig och ska köra rubb mot mig, jag ska nog visa dem! Hehe! Ikväll blir det Ullis, är egentligen alldeles för trött men det brukar ju går bra då jag väl är där. 

I helgen bär det av till Göteborg för lugn och mys. Ska bli otroligt skönt att koma bort lite och till Göteborg av alla ställen, jag älskar den staden! Hoppas på sol och värme och då vill jag till Botaniska igen. Gå hand i hand och bara njuta! ♥

Kul med lite kommentarer igen, tack söta Fia för dina värmande ord. Kul att du hittat hit!

Puss & Kram till alla goa människor!

Kommentarer
Postat av: Linda R

Ha det så trevligt i Gbg! Själv ska jag städa.... usch och fy! Hoppas vi kan ses nästa vecka kanske.
Kram på dig!!

2007-05-25 @ 12:06:21
Postat av: Monkan

Ha så trevligt i Gbg i helgen! Hoppas ni inte planerat att flyga dit med SASutan har tågbiljetter... :) i ses & hörs! Kram

2007-05-26 @ 09:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback