Fotavtryck!



Igår kväll var en sån där lugn kväll hemma alldeles ensam som jag inte har så ofta. En sån kväll och natt som ger en tid att fundera, minnas, sakna och blanda tårar med lycka. Minnas allt fint jag har varit med om, alla underbara människor jag träffat som fått en speciell plats i mitt hjärta. Tänka på de som finns mig riktigt nära idag, som betyder allt för mig. Oavsett om gamla vänner inte finns nära för att de numer finns i himlen eller för att vi glidit isär så lämnar de avtryck i ens liv. Det känns fint att titta tillbaka och minnas de avtrycken. Lite sorgligt men ändå fint och mysigt. Känner mig lite som en gammal tant som ser tillbaka på sitt liv, men tror att det är viktigt att reflektera och vara rädd om det man har och om det man lärt sig på vägen.

Lite kloka ord en lördagsförmiddag!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jess

Du skriver så himla bra... du är god vän med orden.. =)

kram

2007-05-06 @ 12:13:56
Postat av: Linda R

Väldigt kloka ord vännen...
Kram på Dig!!

2007-05-07 @ 10:04:58
Postat av: Sara

Hej gumman. Hoppas att du har klarat dagen någorlunda... Har tänkt på dig. Museibesöket gick bra, men det finns ju några som inte vet hur man beter sig bland folk... Skräniga tjejer... Kram på dig!

2007-05-07 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback