Kortis

Snart läggdags men är inte så trött då jag sovit mest hela dagen. Var en lyckad fest igår, kul att träffa Linda, vännerna men mest av allt den goa familjen. Linda, om du läser det här... Vilken rockmamma och häftig mormor du har. Stencoola! Varit en seg dag med extrem huvudvärk, fått lite gjort hemma nu på kvällen iaf. Såg precis klart fotbollen, vilken avslutning på matchen. Hejade dock lite på Chelsea, för lillebrors skull. Tyvärr gick det inte vägen!

Tillbaks till jobbet, känner mig inte speciellt förberedd men blir säkert bra. En glad och avslappnad lärare är väl en bra början :) Inte så många "riktiga" arbetsdagar kvar nu innan sommarlovet. Röda dagar, temadagar, idrottsdagar, känns väldigt bra! Lite undrar jag ju förstås, har jag gjort allt vi borde under året, har de nått målen, är de nöjda, har jag sett alla, hjälpt alla? Vem vet och går det ens att vara säker?

Önskar alla en härlig vecka!
Många kramar, J

Ps. Två veckor kvar till den stora dagen :)

Kommentarer
Postat av: Monkan

Härligt att du räknar ner Johanna! :)

Ha en bra helg här hemma nu, själv åker jag ju till Paris imorrn bitti. Ska bli så härligt... Och sen e det dax för mig att få åka till Gbg helgen efter, önskar jag hade tid att se pingvinerna, Ser ju riktigt härligt ut!

Kram på dig & säg hej till Stefan

2007-05-02 @ 14:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback