Ledig

Åh vad jag njuter av att vara lite ledig. Det som är så skönt är att jag inte sover bort hela dagarna. Vaknar ganska tidigt, är hungrig (skön känsla) och vill hitta på saker. Vill till och med rätta och fixa inför nästa jobb vecka. Det finns energi!

Är dock lite ledsen då jag insett att Englands resan nog inte blir av. Jag är en person som löser problem och ser till att hur omöjligt saker och ting än ser ut så löser det sig alltid. Den här gången måste jag dock nog ge mig. Jag har ingen 100 % bil att köra ner med, jag har ingen "vuxen" vän som vill/kan följa med. Robin & Co är toppen men ingen av dem hjälpa till att köra. Känns tungt att betala så mycket då situationen är som den är så jag måste nog släppa min dröm.
Eller snarare skjuta på den till en annan gång...

Jag ska klura lite mer idag och betsämma mig helt säkert!

Titta så många fina födelsedagskort jag fått ♥

Kort

Ps. Saknad är ett starkt ord som jag ofta förknippat med min älskade farmor! Saknad kan också vara något härligt, en längtan efter något man vet ska komma, efter någon, efter en kram. Jag saknar och jag tycker om att sakna. Det är en härlig känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback