Life is a mystery!

Det börjar ljusna ute och jag kan inte sova. Tänker på allt mellan himmel och jord och undrar över vem jag är. Vad söker jag i livet och när ska det komma? Är det något man väntar på eller något man själv tar för sig? Tänker på de personer man under åren sårat och förlorat. Vill aldrig göra någon illa! Allt jag vill är att få vara 100 % lycklig, med mig själv, med mitt liv och drömma om en framtid.

Vill jobba, vill träffa mina underbara kolleger och vara i den miljö där jag faktiskt känner mig trygg och hemma. Utan sömn och någon vidare mat i kroppen så vet jag inte om det går. Vi får se då klockan ringer om två och en halvtimme. Vill inte vara hemma heller på något sätt, har ingen ro. Massor att göra och viljan finns men inte orken.

Tack till alla underbara människor jag har runt omkring mig. Då livet stannar upp för en sekund så träder de verkliga vännerna fram, jag är evigt tacksam!

Ska försöka blunda en stund nu!

Skickar massor med kramar och tankar till en väldigt fin person som jag önskar all lycka!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Erika

Godmorgon vännen!

Jag hoppas att du fick ngn timmes sömn. Vill bara säga att jag tänker på dig och vi hörs senare idag!

Stor Kram Erika

2007-05-08 @ 07:31:41
Postat av: Ullis

Säger det igen: du vet var vi finns, vännen!
Hoppas det blev någon timme att sova också.
Kramar

2007-05-08 @ 08:42:39
Postat av: Sara

Hej vännen! Känner igen mig så mycket i dina funderingar kring livet. Har tyvärr inga bra svar... Tror att livet leder en in på det man behöver gå igenom... om du förstår vad jag menar :). Se till att ta hand om dig! Kram

2007-05-08 @ 12:29:39
Postat av: Monkan

Skickar en STOR kram till dig i mina tankar!!!

2007-05-08 @ 14:50:59
Postat av: Jess

Kommer man någonsin på vem man är? Är det man är konstant? Ändras inte det med erfarenheter och med åren? Värderingar och drömmar ändras... Det som är konstant är att man ska ta tillvara på livet och göra såndant som får en att må bra. Som t ex att skjuta grannen som skriker i en mikrofon... det ska i alla fall jag göra nu....
Rotade på ditt skrivbord idag och tog hem papprena, ska sätta mig med dem nu och göra något som jag hoppas gör dig nöjd...
Kram

2007-05-08 @ 18:17:46
Postat av: Monkan

Hej gumman! Såg att du förlängt med Väsby! :) Det gjorde du rätt i tycker jag, du har absolut mer att ge i div. 1. Jag lovar att komma ner & heja till hösten! Och snäll, det e du absolut... :-)
Puss hej

2007-05-09 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback