Long time no see!

Sitter hemma och bara är för första gången på länge. Har på något sätt hållit mig sysselsatt, träffat vänner, familj, varit på kalas och inte velat vara hemma. Just nu så känns det ganska bra, tomt men bra. Känner mig hemsk som tänker så men det är min ärliga känsla. Jag har gjort rätt beslut och det är inte av den anledning som många verkar tro. Bryr mig för en gångs skull iofs inte så mycket om vad andra tror, det är en läxa jag lärt mig tidigare om åren.

Tack för alla gulliga kommentarer, sms och telefonsamtal. Jag har sagt det förr och säger det igen, jag är otroligt lyckligt lottad vad det gäller familj och vänner.

>> Britta, visst vill jag ses! Vi får höras då det närmar sig Tänker väldigt mycket på dig också!
>> Familjen W, tänker på er och finns här
(om inte alltid på plats i huset så för ett samtal eller vad som helst)
>> Grattis Erika än en gång, hoppas din dag var toppen!



Bild: Hämtad från Google

Kommentarer
Postat av: Ullis

jaa..det har varit en konstig vecka, minst sagt!
Man vet aldrig vad som händer från en dag till en annan... Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback