Skansen

Efter en heldag i stan med Skansen besök, märkliga bussturer och köer + spring i affärer så känns det ganska skönt att sitta här vid datorn med en kopp te och lyssna på lugna favoriter. Vi hade lite otur med vädret då det regnade mest hela dagen men mysigt ändå. Tindra var den som fick avgöra då det var nog, efter några skakningar och huttringar så ville hon hem. Har tränat på att köra barnvagn idag också, en hel vetenskap! Vissa borde i alla fall inte få göra det, som de kör! En pappa trängde sig före oss i busskön och körde på mig utan att ens blinka eller be om ursäkt. Illa!

Kul att hinna med att träffa dig en sväng också Malin, då man ändå var i storstaden och allt :)

Ikväll blir det lugnt hemma med rättning och tvättning. Imorgon kommer Micke tillbaka från Norrland (finns kanske fler än Monkan som undrar vem M är) och det ska bli skönt. Jag har verkligen saknat dig! Tänk att man kan sakna så mycket efter så kort tid! Hittade ett citat på nätet av okänd person som passar rätt bra in på vad jag tänker och känner. Det är tur att det finns personer som tjuvöppnar dörrarna ibland och kikar lite ♥

"Lyckan smyger sig in genom en dörr du inte visste stod öppen".


Hittade ett citat till som jag verkligen fastnade för och som kan vara värt att minnas inför framtiden.

 

"Det finns bara två bestående gåvor vi kan skänka våra barn.
Det ena är rötter, den andra är vingar".
Hodding Carter


Bil?lgarnaS?len

Lite bilder från dagen! Det är inte jag som kör lastbilen där sen, utan Tindra! Ifall ni undrade :)

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback