Spa kväll!

Har en liten paus på jobbet och passar på att skriva några rader.  Är otroligt trött idag, trots solsken och ett lätt och lyckligt hjärta. Vet inte om det är pollen som spökar kanske... Ser fram emot ikväll då jag ska med Erika & Sara in till Gildas och få massage och pedikyr. Jag ska njuta i två hela timmar. Sen blir det lite mat och så hemfärd, behöver komma i säng tidigt ikväll.

Grattis till mamma och Elin, hoppas att ni hade en toppendag igår! ♥

Vi ses och hörs, kramar Johanna!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ååååh, vad mysigt med SPA-kväll.. själv har jag träning.
Inte lika mysigt, men kul!
Vi ses, kramar

2007-05-24 @ 13:07:16
Postat av: Sara

Vill oxå på SPA-kväll. Låter sååå skönt. Hoppas du vilar ordentligt sen, så att du är laddad inför morgondagen!tack för promenaden i eftermiddags. Var skönt att komma ut lite. Kram

2007-05-24 @ 14:15:33
Postat av: Jess

Jag är inte trött - jag är medvetslös...
Sitter och letar efter uppsatser på nätet.. roligare än att rätta...
Vill oxå på spa.. men jag ska få massage imorgon. =)
kram

2007-05-24 @ 15:29:53
Postat av: Monkan

Mmm, vad skönt det lät med lite spa-kväll. Hoppas ni får det trevligt! Själv ska jag strax ut & promenera lite (man måste ju försöka hålla igång iaf lite grann nu när man får äta så mycket, hehe),,,Vi ses & hörs! Får se hur det blir med söndag, kan bli tight om tid. Jag hör av mig!
Kram kram

2007-05-24 @ 18:59:12
Postat av: Fiolin

Nu ska jag berätta att jag har, istället för att rätta och betygsätta uppsatser som var tabken, ägnat större delen av kvällen till att läsa mina söta kollegors bloggar, alltså din och skrivbordblommans. Och en del av saras inlägg...
En vacker dag ska jag starta blogga, bara jag får ro att ta mig tid...och i skrivande stund inser jag att det är ju galet om jag inte har ro eller tid att skriva lite då och då... Det var kul att läsa om alla "djupheter" som ni skrivit...det är mycket funderingar på många på jobbet verkar det som... Jag saknar iblaand att sitta i ert rum, jag satt där innan din tid, för det är mera ös där:) I vårat är det mest gnäll och jobb...och jobba vill man ju inte göra överdrivet mycket...:)
Jag hoppas iallafall att du mår riktigt bra och njuter av att känna lycka. Det är viktigt att våga tycka att man är värd att vara lycklig utan att ha dåligt samvete för andra...alla vet att livet är ett risktagande, men det är lika villkor för alla, och vad jag har märkt så är du verkligen värd all lycka du vill ha...precis som han sa...:)
Ha det gott och massor av kramar!

2007-05-24 @ 20:48:44
Postat av: malin

Hej på dej!! Hoppas ni hade det super härligt på spa, är bara lite avis....
kram å hej

2007-05-25 @ 07:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback